Betalningsvillkor

Betalning med kort

Kortbetalning Visa/Mastercard – 0 kr
Du kan även välja att betala med kortbetalning via Bambora Checkout. Du kan välja mellan VISA och Mastercard.

Faktura – Vi har valt att debitera 0 kr för denna tjänst.
Fakturan skickas via mail till dig. Har du tagit emot dina varor men saknar fakturan ber vi dig kontakta Bambora kundservice +46 (0)10 -10 66 000  så skickar Bambora en ny faktura. Du har automatiskt 14 dagar på dig att betala från det att varorna skickas från Supplementstore.

Kan jag flytta fram förfallodatumet på min faktura?
Det går utmärkt att flytta fram förfallodatumet på din originalfaktura med tio dagar när du handlat genom Bambora faktura. Du förlänger enkelt förfallodatumet genom att logga in via Bamboras hemsida. Du kan logga in genom att fylla i fakturans OCR- / Fakturanummer och ditt personnummer.

Delbetalning

Med Bambora delbetalning väljer du själv hur mycket du betalar varje månad. Har du handlat i flera olika butiker med Bambora Delbetalning/Konto samlas dina köp på en och samma faktura. Du får hemskickat ett kontoavtal, därefter skickas sedan din första faktura till dig. Den betalar du i slutet av nästkommande månad, ex. handla i januari, betala i slutet av februari. Därefter kommer dina kommande fakturor med betalningsvillkor i slutet av varje månad. Du kan själv styra hur mycket du vill betala på din faktura. På din kontofaktura vid raden "Betala lägst" hittar du vilket belopp du som lägst kan betala. Skulle du vilja betala hela beloppet på en gång går det alldeles utmärkt. Då avslutas ditt konto automatiskt hos Klarna.

Bestämmer du dig för att returnera hela eller delar av din beställning ska du självklart inte betala för dessa varor. Genom att logga in på Bamboras hemsida kan du flytta fram fakturans förfallodatum med tio dagar, så att Supplementstore hinner ta emot returen och registrera den. Där kan du även kontrollera när returen har registrerats genom att hämta en uppdaterad version av din faktura. Du loggar in genom att fylla i ditt OCR- / Fakturanummer och personnummer.
Skulle returen inte ha registrerats när det nya förfallodatumet närmar sig ber vi dig att kontakta Bambora kundservice +46 (0)10 -10 66 000 så hjälper de vidare.

Swish

Kommer inom kort.

Följ oss på Facebook